В категории материалов: 5 Показано материалов: 1-5 |
|
Сортировать по:
Датасы ·
Исеме ·
Рейтинг ·
Комментарияләр ·
Алу ·
Карау
САМООБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ
1. Общешкольная тема:
«Способы и средства обеспечения современного качественного образовательного процесса в условиях введения ФГОС».
2. Тема ШМО: «Пути реализации нового подхода к изучению татарского языка и литературы в средней школе».
3. Индивидуальная тема самообразования:
«Применение инновационных технологии для развития устной и письменной речи на уроках татарского языка и литературы».
4. Период работы над темой: 2015– 2019 гг. |
"ФДББСын тормышка ашыру шартларында "татар теле" һәм "татар әдәбияты" предметларын укыту процессы" темасына багышланган татар теле һәм әдәбияты укытучылары семинарында Хәйруллина Лилия Юныс кызының "Уку мәсьәләсен (УМ) адымлап чишү этабы" темасына чыгышы.
Уку мәсьәләсен (укытучы проблемалы сорауларга һәм биремнәргә бүлә) адымлап чишү оештырыла:
{һәр бирем чишелә→нәтиҗә аерып} нәтиҗәләр гомумиләштерелә, бер-берсенә сөйләнелә. Укучылар үзбәя куя.
Гомумиләштерелгән нәтиҗә (н1 + н2+ н3= Н) УМ нең чишелеше була. |
Фонетик анализ ясау өчен кулланма. |
Минем методик табышларым. Башка кешеләргә мөнәсәбәт кеше тормышының нигезен, аның үзәген тәшкил итә. |
Эш кәгазьләре: Аңлатма язуы(объяснительная записка), белешмә(справка), гариза (заявление), белдерү(объявление), беркетмә(протокол), тәрҗемәи хәлем (автобиография), раслама(расписка), ышаныч кәгазе(доверенность), сыйфатнамә (характеристика), акт, хат(письмо), васыятьнамә(завещание), шартнамә(договор). |
|
Голосование
Меню сайта
Статистика
Барысы онлайн: 1 Кунаклар: 1 Кулланучылар: 0
|