Эш программалары - Татар әдәбияты - Файллар каталогы - Хайруллина Лилия сайты!!!

Хәйруллина Лилия сайты!

Сишәмбе, 17.01.2017, 08:47

Приветствую Вас Гость | RSS | Главная | Файллар каталогы | Регистрация | Вход

Главная » Файлы » Татар әдәбияты

Эш программалары
[ Скачать с сервера (158.5Kb) ] 22.09.2010, 21:11
Үзләштерелергә, камилләштерелергә тиешле махсус белем һәм күнекмәләр

№ Темалар Сәг. са-ны Үтәлү вакыты Дәрес тибы Планлаштырылган белем станд. минимумын тәэмин итеп көтелгән нәт. Уку-укыту эшчәнлегенең төрләре Контроль
эшләр
Өй эше
план факт

1. Кешеләрнең тормышын бизәү.
1 Туган җирем - Татарстан 1 Кереш дәрес Диалогик сөйләм.
Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу. Парлап
эшләү. Ятлау Шигырь ятлау
2 Кешеләрнең тормышын бизәү. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу. Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, Диалог төзергә
3 Минем туганнарым. 1 Текст өйрәнү дәресе Туганнарың, иптәшләрең турында гамәли белү. Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Күмәкләп эшләү. Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 7 бит, 7 күнегү
4 Якын дустым. 1 Сөйләм үстерү Кара-каршы сөйләшү барышын да аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Тәрҗемә итү, диалог төзү, хикәя язу Хикәя төзү Хикәя төзү
5 Егетләргә киңәшләр. 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу. Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, киңәш ләрне тулыландыру 10 бит, сорауларга җавап бирү
6 Күрше әби. 1 Текст өйрәнү дәресе Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү (һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш). Уку, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү Тест 14бит, сорауларга җавап бирү
2. Илләр һәм шәһәрләр
7 Республикабыз Татарстан. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Сөйләм үстерү Әңгәмә, сөйләм төзү, индивидуаль эш. Диалог төзү
8 Мәшһүр Болгар шәһәрләре. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу, эчтәлек сөйләү Уку, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 21 бит, җөмләләр-не дәвам итү
9 АКШның башкаласы-Вашингтон 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу.
Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 23 бит, тәрҗемә итү
10 Византия-...-Истамбул 1 Текст өйрәнү дәресе Эчтәлек буенча әңгәмә кору. Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 25 бит, сорауларга җавап бирү
11 Робинзон утравы сере. 1 Ныгыту Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Уку, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү Тест 28 бит, имтиханга әзерлек
3. Язмышыма үзем хуҗа
12 Әтием-үрнәк. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү Текстны тәрҗемә итү
13 Кешене кеше итә торган сыйфатлар. 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу. Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 35 бит, 6 күнегү
14 25нче август- Җәлилчеләр көне. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү 36 бит, сорауларга җавап бирү
15 Әбрар Кәримуллин 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Фәнни-популяр стильдәге текстларны, диалогларны тиешле темпта уку, Таныштыру, текст уку, диалог төзү Тәрҗемә эше
16 Ш.Рәкыйпов “Рейхстагка байракны кем кадаган?” 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу.
Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү Тест Сораулар төзү, 40 бит
17 Муса Җәлил “Кичер илем”. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Шигырьләрне сәнгатьле итеп уку һәм яттан өйрәнү күнекмәләренә ия булу. Сәнгатьле уку, фикер алышу Ятлау Ятлау
4. Һөнәр сайлау
18 Нинди һөнәр сайларга? 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү Сүзлек эше, 47 бит
19 Болгар иле һөнәрләре 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу.
Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сораулар га җавап бирү, эчтәлек сөйләү 50 бит, сорауларга җавап бирү
20 Кем булырмын- белмим 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Кара-каршы сөйләшү барышын да аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү Хикәя төзү
21 Бәйләнешле сөйләм телен үстерү “Әгәр мин президент булсам”. 1 Сөйләм үстерү Монологик сөйләм үстерү.
Кара-каршы сөйләшү барышын да аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Индивидуальэш. Фикер алышу, фикерләрне дәлилләү Диалог төзү
22 Журналистлар- бик кызыклы һөнәр ияләре. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу. Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗе мә итү, диалог төзү 55 бит, сүзлек эше, сорауларга җавап бирү
23 Фирая Зыятдинова “Сукмак” 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү Ятлау Ятлау,57 бит
24 Күренекле шәхесләр. 1 Кабатлау Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү Тест 58 бит, 59бит, сорауларга җавап бирү
5. Гаилә бюджеты
25 Диалогик сөйләм. 1 Сөйләм үстерү Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Диалогик сөйләм үстерү. 62 бит, сөйләм төзү
26 Гаилә бухгалтериясе. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу.
Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 64 бит, сорауларга җавап бирү
27 Акча кая китә? 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу.
Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү 66 бит, сораулар төзү
28 Кибеттә үзеңне ничек тотарга? 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу. Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 69 бит, мәкальләр ятлау
29 Файдалы киңәшләр. 1 Текст өйрәнү дәресе Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү 70 бит, сорауларга җавап бирү
30
Машинагыз бармы? 1 Текст өйрәнү дәресе Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 73 бит, 7 бирем
31 Авылга – ялга. 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу. Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗе мә итү, диалог төзү Тест 74 бит, сорауларга җавап бирү
6. Белем һәм китап
32 Казанның цифирь мәктәбе 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу. Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 79 бит, 8 бирем
33 Петр беренче указы. 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу.
Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 79 бит, сорауларга җавап бирү
34 Казанда беренче китапханәләр. 1 Текст өйрәнү дәресе Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү 81 бит, тәрҗемә итү
35 Китап дигән могҗиза. 1 Текст өйрәнү дәресе Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 83 бит, 4 бирем
36 “Китап – белем чишмәсе” сочинение. 1 Сөйләм үстерү Сөйләм үстерү, Сөйләм төзү, мәкальләр уку, ятлау Ятлау Ятлау
37 Хезмәтсез галим- җимешсез агач. 1 Сөйләм үстерү Кара-каршы сөйләшү барышын да аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗе мә итү, диалог төзү Тест 91 бит
7. Милли сәнгать
38 Күренекле композитор
Н.Җиһанов. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Н.Җиһанов белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 94 бит, №7, сорауларга җавап бирү
39 Милли бизәкләр. 1 Текст өйрәнү дәресе Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү 96 бит, 7 бирем
40 Беренче милли бәйрәмнәр.
Сабантуй. 1 Текст өйрәнү дәресе Беренче милли бәйрәмнәр турында гамәли белү, эчтәлеген сөйләү Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү Минутка уку. Тәрҗемә эше
41 Гөслә 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу, эчтәлеген сөйләү Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 101 бит, сорауларга җавап бирү
42 Җыр остасы
Г. Сөләйманова. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Күмәкләп эш. Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Г.Сөләйманова белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 103 бит, 7 бирем
43 Ул театырга гашыйк иде. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Тиешле темпта уку,
Аерым һәм бергә өйрәтү, эчтәлеген сөйләү Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗе мә итү, диалог төзү Диалог ятлау Диалог ятлау
44 Дастаннар. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Дастаннарны, эчтәлеген аңлау һәм сөйли алу; Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 107 бит, сорауларга җавап бирү
45 Г.Тукай “Пар ат”. 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Кечкенә шигырьләрне, сәнгатьле итеп уку һәм яттан өйрәнү күнекмәләренә ия булу. Сәнгатьле уку һәм яттан өйрәнү Ятлау Ятлау, 108 бит
46 Кабатлау дәресе. 1 Кабатлау Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү (һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Күмәкләп эш. Сөйләшү үткәрү. Тәрҗемә итү
8. Кеше һәм мохит
47 Табигатьне саклыйк! 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу, эчтәлеген сөйләү Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗе мә итү, диалог төзү Мөстә-кыйль эш. 113 бит, сорауларга җавап бирү
48 Табигать “елый”. 1 Текст өйрәнү дәресе Кара-каршы сөйләшү барышын да аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Аерым һәм бергә өйрәтү. Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 115 бит, тәрҗемә итү
49 Тәрҗемә итү күнегүләре 1 Ныгыту Тәрҗемә итү күнекмәләрен ныгыту, Текст белән танышу, тәрҗемә итү 118 бит, тәрҗемә эше
50 Иң тугырыклы җан иясе-эт 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу, эчтәлеген сөйләү Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү Эчтәлек әзерләү
51 Кызыл китап 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү Эчтәлек әзерләү
52 Чәчәкләр бүләк итә беләсезме? 1 Текст өйрәнү дәресе Аерым һәм бергә өйрәтү. Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү 124 бит, сорауларга җавап бирү
9. Аралашу
53 Аралашу этикеты 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Аралашу этикетын гамәли белү. Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 127 бит, сорауларга җавап бирү сүзлек эше
54 Аралашу төрләре 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу, эчтәлеген сөйләү Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 130бит, сорауларга җавап бирү
55 Позитив аралашу нәрсә ул? Текст өйрәнү дәресе Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү 133 бит, диалоглар төзү
56 Күбрәк елмаегыз! 1 Текст өйрәнү дәресе Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү Сүзлек эше, 135 бит, сорауларга җавап бирү
57 Әдәплелек сыйфатлары 1 Яңа мат-ал өйрәнү дәресе Әдәплелек сыйфатлары формалаштыру өстендә эшләү, Тәкъдим ителгән ситуация буенча сөйләшү үткәрү
(һәр укучының репликалар саны уннан ким булмаска тиеш) Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү Сорауларга җавап бирү
58 Сөйләшкәндә, игътибарлы бул! 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу, эчтәлеген сөйләү Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 141 бит, 2 бирем, тәрҗемә итү
59 Һәр кеше – шәхес! 1 Текст өйрәнү дәресе Һәр кеше – шәхес! Кара-каршы сөйләшү барышында аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗемә итү, диалог төзү 142 бит, сорауларга җавап бирү
60 Итагатьле аралашу чаралары. 1 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу, эчтәлеген сөйләү
Текст белән танышу, тәрҗемә итү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 144 бит, сорауларга җавап бирү
61 Кием сайлау һәм аралашу. 1 Текст өйрәнү дәресе Кием сайлау һәм аралашу; сөйләм үстерү Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 147 бит, сорауларга җавап бирү
62-63 Кешеләрне ничек кызыксындырырга? 2 Текст өйрәнү дәресе Кара-каршы сөйләшү барышын да аралашу максатына ирешә һәм үз фикереңне дәлилли алу; Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗе мә итү, диалог төзү Эчтәлек сөйләү
64-65 Кешеләр күңелен ничек яуларга? 2 Текст өйрәнү дәресе Кешеләр күңелен яулый белү.
Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу. Сөйләшү үткәрү, сорауларга җавап бирү, эчтәлек сөйләү 150-151 битләр, уку, сор.җав.б
66-67 Дуслар табу сере 2 Текст өйрәнү дәресе Укылган (тыңланган) текстның эчтәлеге буенча фикер алышуда катнашу, эчтәлеген сөйләү Әңгәмә үткәрү, уку, эчтәлек сөйләү, тәрҗе мә итү, диалог төзү 153 бит, сорауларга җавап би-рү, тәрҗе-мә итү
68 -69 Тәрҗемә итү күнекмәләре 2 Ныгыту Тәрҗемә итү күнекмәләрен ныгыту, Текст белән танышу, тәрҗемә итү 154-157 битләр
70 Йомгаклау 1 Йомгак-лау Сөйләм төзү
Сөйләм төзү

“Килешенгән” “Килешенгән” “Раслыйм”
МБ җитәкчесе: Милли белем һәм тәрбия бирү 6нчы урта мәктәп директоры
________Р.К.Гайнетдинова буенча директор урынбасары: ______И.А.Никифорова
МБ утырышы беркетмәсе _______Ә.Х.Сенжапова “___” ________ 2010 ел
№____ 2010 ел “____” _______2010 ел

Татарстан Республикасы Лениногорск
муниципаль районы Лениногорск шәһәре
6 нчы урта гомуми белем бирү мәктәбенең
II квалификацион категорияле укытучысы
Лилия Юныс кызы Хәйруллинаның
IX сыйныфның рус төркеменә
татар әдәбиятыннан
эш программасы.

2010-2011 нче уку елы

Татар әдәбиятыннан тематик план

Сыйныф: 9

Укытучы: Хәйруллина Лилия Юныс кызы

Сәгать саны: барлыгы 70 ; атнага 2 сәгать

Планлаштырылган контроль дәресләр: уку тизлеген тикшерү:___, шигырь ятлау___,

Планлаштыру ТР Мәгариф министрлыгы тарафыннан расланган “Рус телендә сөйләшүче балаларга татар теле укыту программасы” (Казан, “Мәгариф”, 2003 ел) нигезендә төзелде

Дәреслек: Татар теле. Ф.С. Сафиуллина, К.С. Фәтхуллова. 9 нчы сыйныфның рус төркеме өчен татар теле дәреслеге. Казан, “Мәгариф” нәшрияты, 2008 ел.

Өстәмә әдәбият: 1. Татар сөйләме. А.Ш. Әсәдуллин. Рус телендә сөйләшүче балалар белән эшләүче укытучылар өчен ярдәмлек. 11 сыйныф. Казан “ТаРИХ” нәшрияты, 2003 ел.
2. Р.Р.Ниъмәтуллин “Татар теле өйрәнүчеләргә кагыйдәләр һәм күнегүләр” “Мәгариф”нәшрияты,2004

Категория: Татар әдәбияты | Добавил: Liliya
Просмотров: 1283 | Загрузок: 373 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Голосование

Меню сайта

Категории раздела

Татар әдәбияты [28]
Татар теле [21]
Классное руководство [10]
Презентации [8]
Методик кулланмалар [5]
Укытучылар һәм укучылар өчен кулланмалар.
Тестлар [4]
видеолар [0]
дәрес, сыйныфтан тыш чара, сыйныф сәгате төшерелгән видеолар

Вход на сайт

Поиск

Статистика


Барысы онлайн: 1
Кунаклар: 1
Кулланучылар: 0